b.i.g.
sreda, 18 september 2019
 
Generali Zavarovalnica d.d.

Generalijeve stranke po obravnavi kod med najbolj zadovoljnimi

Neodvisna raziskava GfK Zavarovalniki monitor (IMDS, Insurance monitor data service), junij 2011, je pokazala, da je kar 91 % oseb, ki so pri Generali Zavarovalnici uveljavljale kodni zahtevek, z odzivom zavarovalnice zelo zadovoljnih ali zadovoljnih, kar med zavarovalnicami, vkljuenimi v raziskavo, predstavlja najviji dele zadovoljnih anketirancev. Generali se po mnenju zavarovancev uvra na prvo mesto tudi glede razmerja cene in kakovosti storitev, saj se je 43 % anketirancev popolnoma strinjalo z izjavo, da je kakovost storitev primerna ceni, kar je najviji rezultat med zavarovalnicami, vkljuenimi v raziskavo. Zavarovalnica se v sam vrh uvra tudi glede lojalnosti. 55 % anketirancev bo zelo verjetno ponovilo nakup, kar je najviji rezultat med zavarovalnicami, vkljuenimi v raziskavo. 44 % anketirancev bi zavarovalnico zelo verjetno tudi priporoalo drugim, kar je drugi najviji rezultat med zavarovalnicami, vkljuenimi v raziskavo (najviji rezultat je 45 %).Ve o raziskavi.

 

Natisni E-mail
 
 
 
Pravno obvestilo | Kazalo strani| Powered by Citadela| v2.0 .