b.i.g.
petek, 20 maj 2022
 
Pravilnik o re¹evanju prito¾b

Na podlagi 557. èlena, v povezavi s 579. èlenom Zakona o zavarovalništvu (Uradni list RS, št. 93/15, v nadaljevanju ZZavar-1),

dru¾ba B.I.G. Zavarovalno posredništvo in svetovanje d.o.o., Tr¾aška c. 47, Ljubljana, matièna številka: 2172402000, davèna številka: SI 26490005, ki jo zastopa direktor Aleš Šalehar,

kot zavarovalno posredniška dru¾ba,

sprejema naslednji

PRAVILNIK O REŠEVANJU PRITO®B

 

Vsebina in namen pravilnika

1. èlen

Pravilnik o reševanju prito¾b ureja interni postopek obravnavanja prito¾b zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravièencev iz zavarovanj (v nadaljevanju: stranke), ki se nanašajo na poslovanje oz. aktivnosti zavarovalne posredniške dru¾be.

Namen pravilnika je zagotoviti najvišji standard profesionalnosti naših storitev, izboljšanje kakovosti naših storitev na podlagi ukrepov notranje kontrole ter posledièno dvig nivoja zaupanja v zavarovalno posredniško dru¾bo.

Pravilnik se objavi na spletni strani dru¾be z namenom obvešèanja strank o naèinu uveljavljanja njihove pravice od prito¾be, dostopen pa je tudi na sede¾u dru¾be.

Zavarovalno posredniška dru¾ba si pri obravnavi vsake prito¾be prizadeva doseèi optimalno in mirno rešitev nastalega konflikta ob upoštevanju vseh relevantnih zakonodajnih doloèb.

 

Prito¾beni organ

2. èlen

Prito¾be v internem postopku obravnava direktor zavarovalno posredniške dru¾be kot prito¾beni organ.

 

Naèin vlo¾itve prito¾be

3. èlen

Prito¾bo lahko stranka posreduje pisno po pošti na naslov dru¾be ali na elektronski naslovales.salehar@big.si .

Za dan vlo¾itve prito¾be se šteje dan prejema prito¾be s strani zavarovalno posredniške dru¾be.

 

Sestavine prito¾be

4. èlen

Prito¾ba mora vsebovati:ime in priimek ter naslov stranke in morebitni elektronski naslov, kamor se stranki vroèa odloèitev o prito¾bi, razloge za prito¾bo, datum in podpis stranke.

Prito¾ba naj bo ustrezno konkretizirana oz. obrazlo¾ena, vsebuje naj vsa relevantna dejstva in morebitne dokaze o kršitvi.

 

Obravnavanje prito¾be

5. èlen

Direktor zavarovalno posredniške dru¾be bo prito¾bo obravnaval v najkrajšem mo¾nem èasu in odgovor na prito¾bo podal v roku 15 dni od prejema prito¾be s strani zavarovalno posredniške dru¾be oz. v 15 dneh od prejema morebitne dopolnitve, h kateri je bila pozvana stranka.

V kolikor stranka prito¾be, kljub podanemu pozivu, ne dopolni v roku 8 dni, bo prito¾ba obravnavana v skladu z obstojeèimi podatki.

 

Vroèanje odloèbe

6. èlen

Direktor odloèi na podlagi vseh relevantnih okolišèin in po potrebi s pridobitvijo dodatnih podatkov oz. pojasnil strani tretjih oseb. Svojo obrazlo¾eno odloèitev vroèi stranki pisno, na naslov naveden v prito¾bi. Èe stranka to izrecno navede v prito¾bi, se ji odloèitev lahko vroèa po elektronski pošti oz. z uporabo drugih medijev, èe stranka s tem soglaša.

V odloèbi o prito¾bi se navede tudi pravni pouk. Pravni pouk vsebuje navedbo, da je odloèitev dokonèna, da pa lahko stranka, ki se z odloèitvijo ne strinja, ravna v skladu s 8. èlenom tega Pravilnika.

 

Stroški

7. èlen

Stranka sama nosi morebitne stroške pravnega svetovanja in zastopanja, ki ji nastanejo z udele¾bo v prito¾benem postopku.

 

Izvensodno reševanje sporov

8. èlen

Èe prito¾bi stranke ni ugodeno, ali èe o njej ni odloèeno v roku 30 dni od prejema, ima stranka mo¾nost, da vlo¾i pobudo za zaèetek postopka izvensodnega reševanja sporov pri:

Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem zdru¾enju, GIZ,
®elezna cesta 14,
1000 Ljubljana,

Telefon: 00386 1 3009381
E-pošta: irps@zav-zdruzenje.si
Davèna številka: SI 68534256
Matièna številka: 5606187000.

Veè informacij o zadevnem postopku lahko stranka pridobi pri zadevnem organu ali na spletni strani https://www.zav-zdruzenje.si/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov/# .

 

Zaèetek veljavnosti

9. èlen

Ta pravilnik stopi v veljavo z dnem podpisa s strani direktorja in se objavi na spletni strani zavarovalno posredniške dru¾be.

Ljubljana, 26.07.2018

B.I.G. Zavarovalno posredništvo in svetovanje d.o.o.
Aleš Šalehar, direktor

Natisni E-mail
 
 
 
Pravno obvestilo | Kazalo strani| Powered by Citadela| v2.0 .