Na podlagi 557. èlena, v povezavi s 579. èlenom Zakona o zavarovalništvu (Uradni list RS, št. 93/15, v nadaljevanju ZZavar-1), dru¾ba B.I.G. Zavarovalno posredništvo in svetovanje d.o.o., Tr¾aška c. 47, Ljubljana, matièna številka: 2172402000, davèna številka: SI 26490005, ki jo zastopa direktor Aleš Šalehar, kot zavarovalno posredniška dru¾ba, sprejema naslednji PRAVILNIK O REŠEVANJU PRITO®B Vsebina in namen pravilnika 1. èlen Pravilnik o reševanju prito¾b ureja interni postopek obravnavanja prito¾b zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravièencev iz zavarovanj (v nadaljevanju: stranke), ki se nanašajo na poslovanje oz. aktivnosti zavarovalne posredniške dru¾be. Namen pravilnika je zagotoviti najvišji standard profesionalnosti naših storitev, izboljšanje kakovosti naših storitev na podlagi ukrepov notranje kontrole ter posledièno dvig nivoja zaupanja v zavarovalno posredniško dru¾bo. Pravilnik se objavi na spletni strani dru¾be z namenom obvešèanja strank o naèinu uveljavljanja njihove pravice od prito¾be, dostopen pa je tudi na sede¾u dru¾be. Zavarovalno posredniška dru¾ba si pri obravnavi vsake prito¾be prizadeva doseèi optimalno in mirno rešitev nastalega konflikta ob upoštevanju vseh relevantnih zakonodajnih doloèb. Prito¾beni organ 2. èlen Prito¾be v internem postopku obravnava direktor zavarovalno posredniške dru¾be kot prito¾beni organ. Naèin vlo¾itve prito¾be 3. èlen Prito¾bo lahko stranka posreduje pisno po pošti na naslov dru¾be ali na elektronski naslovales.salehar@big.si . Za dan vlo¾itve prito¾be se šteje dan prejema prito¾be s strani zavarovalno posredniške dru¾be. Sestavine prito¾be 4. èlen Prito¾ba mora vsebovati:ime in priimek ter naslov stranke in morebitni elektronski naslov, kamor se stranki vroèa odloèitev o prito¾bi, razloge za prito¾bo, datum in podpis stranke. Prito¾ba naj bo ustrezno konkretizirana oz. obrazlo¾ena, vsebuje naj vsa relevantna dejstva in morebitne dokaze o kršitvi. Obravnavanje prito¾be 5. èlen Direktor zavarovalno posredniške dru¾be bo prito¾bo obravnaval v najkrajšem mo¾nem èasu in odgovor na prito¾bo podal v roku 15 dni od prejema prito¾be s strani zavarovalno posredniške dru¾be oz. v 15 dneh od prejema morebitne dopolnitve, h kateri je bila pozvana stranka. V kolikor stranka prito¾be, kljub podanemu pozivu, ne dopolni v roku 8 dni, bo prito¾ba obravnavana v skladu z obstojeèimi podatki. Vroèanje odloèbe 6. èlen Direktor odloèi na podlagi vseh relevantnih okolišèin in po potrebi s pridobitvijo dodatnih podatkov oz. pojasnil strani tretjih oseb. Svojo obrazlo¾eno odloèitev vroèi stranki pisno, na naslov naveden v prito¾bi. Èe stranka to izrecno navede v prito¾bi, se ji odloèitev lahko vroèa po elektronski pošti oz. z uporabo drugih medijev, èe stranka s tem soglaša. V odloèbi o prito¾bi se navede tudi pravni pouk. Pravni pouk vsebuje navedbo, da je odloèitev dokonèna, da pa lahko stranka, ki se z odloèitvijo ne strinja, ravna v skladu s 8. èlenom tega Pravilnika. Stroški 7. èlen Stranka sama nosi morebitne stroške pravnega svetovanja in zastopanja, ki ji nastanejo z udele¾bo v prito¾benem postopku. Izvensodno reševanje sporov Èe prito¾bi stranke ni ugodeno, ali èe o njej ni odloèeno v roku 30 dni od prejema, ima stranka mo¾nost, da vlo¾i pobudo za zaèetek postopka izvensodnega reševanja sporov pri: Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem zdru¾enju, GIZ, ®elezna cesta 14, 1000 Ljubljana, Telefon: 00386 1 3009381 E-pošta: irps@zav-zdruzenje.si Davèna številka: SI 68534256 Matièna številka: 5606187000. Veè informacij o zadevnem postopku lahko stranka pridobi pri zadevnem organu ali na spletni strani https://www.zav-zdruzenje.si/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov/# . Zaèetek veljavnosti 9. èlen Ta pravilnik stopi v veljavo z dnem podpisa s strani direktorja in se objavi na spletni strani zavarovalno posredniške dru¾be. Ljubljana, 26.07.2018 B.I.G. Zavarovalno posredništvo in svetovanje d.o.o. Aleš Šalehar, direktor
|